Obowiązuje od dnia 09.05.2023 r.
- Niniejszy Regulamin Sklepu określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów
za pośrednictwem Sklepu Internetowego SHARP24.PL. Zarejestrowanie się w sklepie i złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją sklepowego regulaminu.
- Sklep internetowy SHARP24.PL (określany dalej jako "Sklep NETLAND") jest własnością firmy Netland Computers Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wrocławskiej 35, 62-800 Kalisz, NIP 6182144184, REGON 302447150, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000465606,zwanej dalej Netland Computers.
- Osoba składająca zamówienie, zwana dalej Zamawiającym, musi być pełnoletnią osobą fizyczną posiadająca zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorcą.
- Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Ceny wszystkich towarów oferowanych w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek 23% VAT) i są podane w złotych polskich.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie oraz przesłanie przez Klienta formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów.
- Informacje o towarach zamieszczone na stronach Sklepu NETLAND nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66-70 Kodeksu Cywilnego.
- Wypełnienie i przesłanie przez Klienta formularza zamówienia stanowi złożenie firmie Netland Computers oferty zakupu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Cena oferowana przy towarze jest wiążąca z chwilą złożenia zamówienia.
- Klient składając zamówienie wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji e-mail od firmy Netland Computers oraz na dodanie swojego adresu e-mail do naszej bazy w celu otrzymywania oferty handlowej.
- Zamówiony towar będzie wysyłany przez firmę Netland Computers.
- Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy oraz metody płatności, zgodnie z formularzem zamówienia.
- Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. W określonych przypadkach, za porozumieniem
z Netland Computers, opłata za dostawę zamówionych towarów może być dokonana przez Netland Computers.
- Koszty przesyłki uzależnione są od wyboru sposobu płatności, sposobu dostawy oraz wagi przesyłki. Szczegółowy cennik dostawy znajduje się na stronie sklepu w zakładce „Wysyłka”.
- W przypadku złożenia zamówienia większego niż 5000 zł brutto i wyboru formy płatności za pobraniem, należy dokonać przedpłaty na poniższy numer konta bankowego w wysokości 25% wartości zamówionego towaru.
- Przelewy należy przekazywać do banku Bank Santander na konto należące do Sprzedającego o numerze: 52 1910 1048 2794 9491 5401 0001
- Wraz z zamówionym towarem Klient otrzymuje również dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz kartę gwarancyjną (jeśli występuje).
- Przy wysyłce paczki za pobraniem kurier może maksymalnie pobrać kwotę 5000 zł pobrania.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości
lub uzależnić w takich przypadkach realizację zamówienia od dokonania przedpłaty.
- Sklep realizuje zamówienia niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy
(w praktyce jest to zazwyczaj 1-3 dni roboczych). W przypadku braku towaru w magazynie Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie w ciągu 5 dni.
- Netland Computers dołoży wszelkich starań, aby oferta cenowa prezentowana na stronach Sklepu NETLAND była aktualna, a oferowane towary były dostępne w ciągłej sprzedaży. W przypadku czasowej niedostępności zamówionego towaru, Netland Computers niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, który może w takiej sytuacji wycofać złożone zamówienie.
- Zakupione towary będą dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Przy dostawie towaru Zamawiający ma obowiązek sprawdzić:
- czy przesyłka nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu ,
- czy jest nienaruszona
- czy jest zgodna z zamówieniem
- Stwierdzenie w obecności kuriera uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z zamówieniem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego jest podstawową przesłanką do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji. W takiej sytuacji Sprzedawca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji wymieni produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
- Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
- Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
- Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 26 niniejszego regulaminu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
- Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 26 niniejszego regulaminu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
- Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). W tym celu można skorzystać z załączonego do regulaminu formularza lub wypełnienie formularza zgłoszenia RMA, dostępnego na stronie internetowej: http://ticket.netland.pl/open2.php, co pozwoli na przydzielenie klientowi indywidualnego numeru RMA w celu szybszej identyfikacji przesyłki.
- Zwracany towar należy niezwłocznie odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny sklepu najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
- Sklep niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu o odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
- Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
- Jeżeli konsument lub podmiot, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, koszt transportu podlega zwrotowi jedynie w wysokości najtańszej formy dostawy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach wyszczególnionych w art. 38 ustawy z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta".
- Konsument lub podmiot, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania
z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- W przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych towaru Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie z tytułu rękojmi. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem lub lub podmiotem, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży.
- W przypadku gdy Klient będący konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w pkt 26 Regulaminu zażądał wymiany produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, Sklep niezwłocznie (jednak najpóźniej w ciągu 14 dni) ustosunkuje się do reklamacji Klienta.
- Reklamacje i korespondencję należy kierować na adres:
Netland Computers Sp. z o. o.
ul. Wrocławska 35, 62-800 Kalisz
tel. (0-62) 741 22 50 (Opłata za połączenie według taryfy operatora)
- Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania żadnych przesyłek przesyłanych do niego za pobraniem.
- Zamówienia złożone za pośrednictwem koszyka w sklepie internetowym realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
- Zamówiony towar jest rezerwowany na maksymalny okres 1 tygodnia, po tym okresie zamówienie może zostać anulowane. Anulowanie zamówienia nastąpi także w przypadku nieuregulowania płatności przez Kupującego w przeciągu 5-ciu dni od dokonania zamówienia z opcją przelewu bankowego.
- Towar nieodebrany przez Klienta po złożeniu zamówienia i zapłacie ceny lub towar nieodebrany przez Klienta po rozpatrzeniu reklamacji lub realizacji prawa odstąpienia (niezależnie od treści decyzji) będzie przechowywany przez Sprzedawcę na koszt i niebezpieczeństwo Klienta. Po upływie 30 dni od dnia wezwania Klienta do odbioru towaru, Sprzedawca ma prawo do dochodzenia od Klienta kosztów przechowania towaru w wysokości 5,00 zł netto za każdy dzień przechowania.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (U. 2016 poz. 1823) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Załączniki do niniejszego regulaminu:
- Formularz zwrotu online [RMA]
- Formularz zwrotu PDF
Regulamin przedsprzedaży obowiązujący od dnia 8 grudnia 2020 r.
- Niniejszy Regulamin określa warunki przedsprzedaży produktów.
- Organizatorem przedsprzedaży jest sklep internetowy SHARP24.PL (określany dalej jako "Sklep NETLAND") jest własnością firmy Netland Computers Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wrocławskiej 35, 62-800 Kalisz, NIP 6182144184, REGON 302447150, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000465606,zwanej dalej Netland Computers.
- Przedsprzedaż prowadzona będzie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w sklepie internetowym www.SHARP24.pl .
- Przedsprzedaż uruchamiana jest dla produktów cechujących się dużą popularnością i często ograniczoną dostępnością.
- W przedsprzedaży może wziąć udział każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorca (zwany dalej „Uczestnikiem” lub „Klientem”), która zakupiła produkt w przedsprzedaży na stronie sklepu Netland.
- Przedsprzedażą objęte są zamówienia Uczestnika złożone w Sklepie Netland
- Formy płatności dostępne do produktów objętych przedsprzedażą w Sklepie Netland to przedpłata przelewem tradycyjnym, przelew24, pobranie.
- W przypadku braku płatności w przeciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, organizator zastrzega sobie prawo do anulacji zamówienia bez wcześniejszego informowania klienta.
- Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami.
- W przypadku dokonania jakiejkolwiek zmiany dotyczącej parametrów zamówienia, Uczestnik zobowiązany jest przesłać informacje na adres mailowy Organizatora.
- W przypadku jeżeli termin realizacji zamówienia nie spełnia oczekiwań Uczestnika, istnieje możliwość rezygnacji z zamówienia.
- Organizator ma prawo weryfikować Uczestników pod kątem zgodności z zasadami przedsprzedaży.
- Organizator realizuje wysyłkę produktów przedsprzedażowych według kolejności zgłoszeń – daty zamówienia oraz dodatkowych kryteriów tj.: płatność, dostępność wskazanego wariantu produktu.
- Organizator zobowiązuje się do zrealizowania złożonych przedsprzedażowo zamówień w terminie określonym przy rejestracji zamówienia w zależności od dostaw zewnętrznych.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z dniem określonym w rejestracji zamówienie przedsprzedażowe zostaje automatycznie anulowane.
- Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem przedsprzedaży, tj. udzielaniem informacji na temat przedsprzedaży, rozpatrywaniem reklamacji, sprawują pracownicy Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Polityka Prywatności
Administratorem Państwa danych osobowych jest Netland Computers Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu (62-800) ul. Wrocławska 35. Dbamy o to, aby dane te były odpowiednio zabezpieczane, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami. Zapewniamy Państwa, że w swoim postępowaniu kierujemy się przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych.
Przy zawieraniu umowy/zlecenia pozyskujemy Państwa dane osobowe. Są to m.in.:
- nazwisko i imiona,
- adres miejsca zamieszkania oraz adres korespondencyjny,
- numer kontaktowy
- adres e-mail,
- numer ewidencyjny NIP,
- inne dane przekazane nam podczas rozmowy, w wiadomości e-mail lub inny sposób, jeśli są nam potrzebne do wykonania umowy lub innych obowiązków.
Bez tych danych nie moglibyśmy: wystawiać faktur, przechowywać informacji niezbędnych do rozpatrywania reklamacji.
Dane te przetwarzamy w czasie trwania umowy oraz po jej zakończeniu w okresie niezbędnym do rozliczeń podatkowych lub wygaśnięcia bądź wycofania wyrażonej zgody (czas obowiązywania wyrażonej zgody to 15 lat) , o ile przepisy nie nakazują nam wcześniejszego usunięcia danych.
Pozyskiwane dane przekażemy odbiorcom trzecim, jeśli będziemy mieli ku temu odpowiednią podstawę prawną.
Odbiorcami tymi mogą być: organy państwowe (np. Prokuratura, Policja, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych), inni administratorzy (np. firma kurierska dostarczająca Państwu umowę z nami bądź składane zamówienia, banki).
W związku z przetwarzaniem osobowym przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo do sprostowania danych – czyli poprawienia danych osobowych gdy są one błędne lub uległy zmianie.
- prawo do częściowego lub całkowitego usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych.
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych – czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do określonych celów.
- prawo dostępu do danych – czyli uzyskania informacji o celu i sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych oraz kopii danych.
- prawo do przenoszenia danych – czyli uzyskania swoich danych osobowych, które nam przekazaliście lub wskazania innego administratora, któremu powinniśmy je przekazać, o ile będzie to technicznie możliwe. Zakres tych praw oraz sytuacje kiedy można z nich korzystać, uzależnione są od przepisów prawa.
- prawo do sprzeciwu – mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych.
- prawo do wycofania zgody – mogą Państwo w dowolnej chwili wycofać każdą zgodę, którą Państwo wyrazili. Od złożenia takiej dyspozycji nie będziemy już przetwarzać danych we wskazanym przez Państwa celu.
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Mogą Państwo realizować swoje prawa, wysyłać pytania dotyczące danych osobowych kontaktując się z nami za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacyjnego:
- wysyłając e-mail na adres: rodo@netland.pl
- wysyłając na adres korespondencyjny: Netland Computers Sp. z o.o. 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 35
Utylizacja odpadów i zużyty sprzęt elektroniczny
W związku z obowiązywaniem Ustawy Spółka Netland Computers podjęła szereg
działań zapewniających funkcjonowanie zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
Zgodnie z ustawą każdy
użytkownik sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przeznaczonego dla
gospodarstw domowych zobowiązany jest do oddawania zużytego sprzętu
punktom zbierającym taki sprzęt. Zabronione jest umieszczanie zużytego
sprzętu łącznie z innymi odpadami, gdyż zużyty sprzęt elektryczny i
elektroniczny jest odpadem niebezpiecznym dla środowiska, a w
konsekwencji dla zdrowia.
Zgodnie z ustawą USTAWA z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym informujemy, że:
Art. 35.
1. Zakazuje się zbierania niekompletnego zużytego sprzętu oraz części pochodzących ze zużytego sprzętu podmiotowi niebędącemu:
1)
dystrybutorem prowadzącym jednostkę handlu detalicznego o powierzchni
sprzedaży w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199, z
późn. zm.9)), wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży
sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych;
2) prowadzącym zakład przetwarzania;
3)
odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub
prowadzącym punkt selektywnego zbierania od- padów komunalnych, o
których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, z późn. zm.10)).
2.
Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się zużyty sprzęt, który nie
zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu do jakiego został
zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów
eksploatacyjnych, stanowiących część sprzętu, z którego powstał zużyty
sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.
Art. 37.
1. Dystrybutor obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru
zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie
sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same
funkcje co sprzęt sprzedawany.
2. Dystrybutor, dostarczając nabywcy
sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w
miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego
rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony.
3.
Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni
sprzedaży w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wynoszącej co najmniej 400
m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw
domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub
w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z
gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie
przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego
dla gospodarstw domowych.
Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także w punktach zbierania zużytego sprzętu.
W każdej gminie powinien znajdować się darmowy punkt zbiórki zużytego
sprzętu. Informacja o najbliższych lokalizacjach na stronie
internetowej lub tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Ponadto listę punktów zbierania zużytego sprzętu możesz znaleźć na poniższej stronie: https://elektrosmieciwsieci.pl/mapa/
Zwrot zużytych baterii
Jeżeli to możliwe, należy
oddzielić produkt i akumulator od odpadów w celu recyklingu, postępując
zgodnie z lokalnymi przepisami. Aby uzyskać więcej informacji, należy
skontaktować się ze sprzedawcą, w którym zakupiono produkt. Sprzedawca
jest zobowiązany udostępnić pojemnik na zużyte baterie, a następnie
przekazać je do odpowiednich punktów zbierania i recyklingu baterii i
akumulatorów. W przypadku dostawy kurierem prosimy o wcześniejsze
poinformowanie sprzedawcy o potrzebie zwrotu zużytych baterii, wówczas
sprzedawca zorganizuje odpowiednio transport od klienta.